ناصر فرموده است:

سلام
اتفاقا عشقی که ازش بدت میادمال اینوری هاست
مگه خبر نداری توی کارگاه قلم بحث صحبت از ازدواج و ....
اونم توی ی جمع مختلط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واویلااااااااااااااااااااااااااااااا
راستی اگه فرصت کردی جواب نظراتوبده چیزی ازت کم نمیشه داداش

این سرخ تلخ :

وای وای وای !!!

امان امان امان!!!

راست میگی داداش؟!

صحبت از ازدواج بوده تو کارگاه؟

نچ نچ نچ!!! چه کار قبیحی ...

چقدر زشت ...

پانوشت :داشِ من موضوع سالروز ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) بوده ...

متن های خوانده شده موجود است!

به آنتن های شریفتان اطلاع دهید برفکی نگیرند!!!

اشکال از گیرنده هاتان است .لطفاً به آنها دست بزنید!!!