چه کار زشتی ...
ناصر فرموده است:
سلام
اتفاقا عشقی که ازش بدت میادمال اینوری هاست
مگه خبر نداری توی کارگاه قلم بحث صحبت از ازدواج و ....
اونم توی ی جمع مختلط!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واویلااااااااااااااااااااااااااااااا
راستی اگه فرصت کردی جواب نظراتوبده چیزی ازت کم نمیشه داداش
این سرخ تلخ :
وای وای وای !!!
امان امان امان!!!
راست میگی داداش؟!
صحبت از ازدواج بوده تو کارگاه؟
نچ نچ نچ!!! چه کار قبیحی ...
چقدر زشت ...
پانوشت :داشِ من موضوع سالروز ازدواج علی (ع) و فاطمه (س) بوده ...
متن های خوانده شده موجود است!
به آنتن های شریفتان اطلاع دهید برفکی نگیرند!!!
اشکال از گیرنده هاتان است .لطفاً به آنها دست بزنید!!!
+ نوشته شده در شنبه ۱۳۸۹/۱۰/۰۴ ساعت 13:32 توسط احسان نمازی
|
ا حـــ ســـ ا ن نـــــ مــــ ا ز ی