داداش صادق گذاشته است:

وقتی بهشت عزوجل اختراع شد
حوا که لب گشود عسل اختراع شد!
آهی کشید و آه دلش رفت و رفت و رفت!
تا هاله ای به دور زحل اختراع شد!
آدم نشسته بود، ولی واژه ای نداشت...
نزدیک ظهر بود که غزل اختراع شد...
آدم که سعی کرد کمی منضبط شود
مفعول و فاعلات و فعل اختراع شد...
«یک دست جام باده و یک دست زلف یار»
اینگونه بود ها...! که بغل اختراع شد...
یک شب میان شهر خرامید و عطسه زد
فرداش... پنج دی...و گسل اختراع شد

(حامد عسکری)

 

"خلوت دل" به خاطر پست یلدا ما را نصیحت فرموده اند:

در نای خشک مرثیه خوان ، نا نمانده است
طفلی برای زینب کبری نمانده است
باید به جای حافظ و سعدی ، لهوف خواند
دیگر برای ما شب یلدا نمانده است

 

"داش ناصر" هم نظر گذاشته که :

"سلام داداش
میترسم نظرمو به نمایش نذاری واسه همین فعلا التماس دعا دارم
همش حل ميشه (با اون 81 تومنيا)!"

داداش خیالت راحت نظرات شما تام و تمام تایید می شود

اما و اما و اما ...

جوابت رو هم سرخ و تلخ خواهی گرفت داداش ...

همین جا ...

اگه هستی که بسم الله ...

 بچرخ تا بچرخیم ...

بنویس می نویسیم ...

 

حاج رقم هم که شعرهایی گذارده اند دعوا راه بیانداز !!!

خودتان خواستید در نظر کده بخوانیدشان ...