حاج مهدی:سلام به تو و به مهندس گرام که هر چه از الطاف خفیه اش بگوییم جرعه ای از دریا حاصل نگردد.که خداش نگهدار باد تا یوم الحشر که لا یعرفون به سیما. منتظر نقد آتشینت بر مقاله "سالمرگ گفتگوی تمدن ها" بودم که گویا اصلا به چشم شما نیامد یا لا اقلکم قابل توصیف و نکوهش نبود.به فکرم آنرا برای عمه ات لود کن شاید به نظر افتاد. ما را که بس است دیگر حرف بی عمل و نامه در چاه ریختن

ر ا س ت ی! عمه چنگیز عزیز یک شخص نیست! یک شخصیت است! با تمام زوایای حقیقی و حقوقی اش! حواست باشه کا!

الف نون:بله جناب حاج مهدی.خوب خیالی کردی.انتظار نقد آتشین هم داشته باش! اما می دونی که مشغله ی فراوان! (خور و خواب!) رخصت پرداخت به این مناظرات و مجادلات را کمی به تعویق خواهد انداخت.تازه اینکه بنده ابتداً باید جواب ۲۲۱ و همین طور عمه چنگیز را بدهم! و سپس روی چشم! چیزی که مفت است آتش! روی نوشته ی شما هم می گیریمش!